Benefit They're Real!

Merhaba
              
                                              Bugünün konuğu Benefit They're Real!
                                         

Kullanan çoğu kişinin öve öve bitiremediği bir ürünü ben de alıp denemek istedim.Sürekli olarak maskara kullanan biriyim,hafif makyaj yapsam dahi maskara sürmeden makyajı tamamlamış saymıyorum.Benefit maskara yoğun bir siyah etkisi veriyor,bunun yanı sıra kirpikleri birbirinden tamamen ayırıp en yukarı kaldırıyor.Ben Benefit'in bu maskarasını hafif makyaj da kullanmayı tercih etmem.Daha ağır makyaj yaptığım,özellikle gözlerim de ağır makyaj tercih ettiğim de kullanırım.Bana göre gündüz için fazla iddaalı bir maskara.Kirpiklerini daha koyu ve daha uzun göstermek isteyenler kesinlikle bu ürünü kullanmalılar.Ürün 8 kat sürülebiliyormuş,fakat ben 1 kat sürdüm ve yeterli buldum.Fazla kat sürmek istiyorsanız kesinlikle kurumasını beklemeniz gerekir.

                               
                                     Benim kirpiklerim de duruşu bu şekilde..



Ürünün kalıcılığı da uzun sürüyor,bu yüzden çıkarması her makyaj temizleyiciyle kolay olmayabilir.Dıadermıne'nin yatıştırıcı toniğiyle rahatça silebilirsiniz.Fırçası sizin hareketinize göre şekil alıyor.Benefit ürünlerini Sephora mağazalarından bulabilirsiniz.
Görüşmek üzere hoşçakalın..










Yorumlar

Popüler Yayınlar