Sabah rutini

Herkese merhaba.

Gün çoktan aydı ama paylaşımımı yeni yapıyorum.İlk olarak sabah rutinimi paylaşmak istedim.Cildim genelde yağlı nadiren kuru olabiliyor,kurumasının nedeni krem kullanmamam.Kremler genelde yağlı olduğu için tercih etmiyorum,fakat bu muhteşem sabah ve akşam kremi cildin yağ dengesini dengeliyor.Bu yüzden yağlı ciltlere tavsiyem sabah Nivea'nın Peeling etkili yüz temizleme jeliyle yüzlerini yıkamaları,ardından Nivea Stay clear Arındırıcı Tonik ile temizlemeleri ve son aşama olarak BouQuet Nature Salatalık ve Limon kremini ince tabaka halin de yüzünüze uygulamanız.








cilt

Yorumlar

  1. merhaba bende BOUQUET NATURE kreminden aldım. sanırım siz bu kremi düzenli olrak kullanıyorsunuz. sizin açınızdan bir zararı oldu mu ?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Nazlı hanım ..Ben uzun zamandır bu kremi kullanıyorum hiçbir zararını görmedim,cildimi yumuşacık yapıp aynı zaman da yağlanmasını engelledi.Umarım sizde memnun kalırsınız:))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Nazlı hanım ..Ben uzun zamandır bu kremi kullanıyorum hiçbir zararını görmedim,cildimi yumuşacık yapıp aynı zaman da yağlanmasını engelledi.Umarım sizde memnun kalırsınız:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar