İnsta Dudak


Herkese yeniden merhabalar.
Bugün pek beğenmediğim bir ürünü sizlere anlatmak istedim.




İnsta dudak ,tabi ki çoğu kişi bu üründen haberdar,çünkü gereğinden fazla instagram da reklamı yapıldı.Tabi sürekli gözümüzün önün de olunca bizler de heves edip dolgun dudak sevdasına hemen aldık.Ben ilk kullandığım da çok heyecanlandım,dudaklarım dolgun olacak diye düşünüyordum fakat hiçte öyle olmadı.Aslın da yaptıktan sonra dudaklarım dolgun oldu fakat dolgunluğun yanın da birde morardı.Kullandıktan sonra dudaklarınız hem morarıyor hemde dolgunlaşıyor,sorun şu ki morluk geçene kadar dolgunlukta sönmüş oluyor.Böyle dudaklarımızı yıpratmaktansa dolgun gösteren rujlardan kullanmak en mantıklısı.Bu ürünü kullanıp bütün gün dolgun durması çok zor,sürekli kullanmakta bence tahriş sebebi.
Ben aldığım da fiyatı 25 tl'ydi.Şuan kampanyalı şekil de satıldığı için 2 tanesi 40 TL.

Birdaha ki yazı da görüşmek üzere.

Sevgilerimle :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar