Nıvea Powder Touch



Herkese yeniden merhabalar..
Bugünün konuğu yaz aylarında sürekli olarak kullandığımız bir ürün.




Nıvea Powder Touch pudralı deodorant.Benim deodorant'ta önem verdiğim şey ıslaklık hissi vermemesi,bu yüzden roll on deodorantlardan hoşlanmıyorum.Son aylar da fazlasıyla ürün denedim fakat hiçbirini Nıvea powder touch kadar beğenemedim.Pudralı olmasını ayrı,hafif kokmasını ayrı,uzun süre kalıcı olmasını çok ayrı sevdim.Deodorant alkolsüz,anın da kuruma sağlıyor.Ben biraz uzaktan koltuk altıma sıkıyorum 10 saniye kurumasını bekledikten sonra rahatlıkla kıyafetimi giyiyorum.Kullandıktan sonra sizde göreceksiniz gün içerisin de ter kokusundan eser kalmadığını.Açılır kapanır kilit özelliği sayesin de dökülme ihtimali de ortadan kalkıyor.Çoğu kozmetik satan mağazalarda bulabilirsiniz.Ben 10 TL ye aldım,şuan ki fiyatı da aynı.Umarım sizde beğenirsiniz.

Tekrar görüşmek üzere.

Sevgilerle..

Yorumlar

  1. pudralı deodorantları seviyorum yazın çok rahat oluyor.

    YanıtlaSil
  2. ben de kokusu hafif ve pudralı kullanabiliyorum.Koltuk altını da yumuşacık yapıyor.:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar