Flormar Orange Crush




 Herkese merhabalar,bugün sizlere en sevdiğim tekli far'ımdan birini anlatmak istedim.

Flormar Orange Crush,Flormar'ın Neon Eye Shadow serisine ait tekli farı.Uzun süre her gittiğim yerde turuncu renk tekli far aradım,bulduğum renkler ise hiç istediğim gibi değildi,istediğim gibi olanlar da uçuk fiyatlardaydı.Flormar'ın sitesin de bu ürünü gördüm fakat N103 Orange Crush tükenmişti,bu yüzden çok üzüldüm ve her Flormar'a gittiğim de bu rengi aradım.Aradan uzun bir süre sonra sevgili ablam bu rengi bulmuş ve hemen bana almış.



Normal de fotoğrafta ki gibi bütün olarak değil de hafif şekilde sürüp kullanıyorum,yada göz kapağımın yarısını turuncu yarısını kahverengi farla kaplıyorum.Fotoğraftaki şekil de gece dışarı çıktığınız da kullanabilirsiniz,ben öyle yapıyorum.Gündüzleri ise plaj partilerin de bütün gözünüzü turuncuya boyamak sizi ışıl ışıl gösterecektir.Gelelim ürünümüzün özelliklerine,tabi ki ben kendi deneyimimden bahsedeceğim..Öncelikle inanılmaz güzel sürülüyor ve parlak değil mat bir ürün,fotoğrafta gözümün altında parlayan başka bir fara ait,yalnız farınızı uygulamadan önce göz makyajınızın altına 'toz base' uygulamanızı tavsiye ederim.Ürünün rengi sürüşünüze göre artıyor,kaç kat sürerseniz o kadar koyu bir renk elde edersiniz.Far'ı sürdükten sonra genel de göz altına tozları dağılma gibi bir sorun yaşanıyor fakat bu ürün de öyle birşey yaşamazsınız,sürdüğünüz şekilde dağılmadan makyajınız kalıyor.




 Bu kadar marifet sayınca pahalı olması beklenir tabi ki ama 15 TL ye aldım kendisini,şuan ki internet satış fiyatı ise 3 TL fakat KDV'si kargo'suyla birlikte 14 TL'ye geliyor.Gratis,Watsons bu tür kozmetik mağazaların da genel de bu ürün olmuyor,bizzat Flormar'a gidip bakmanız daha kolay olur.



Ben bu rengi sevmem ama mat,kaliteli ve uygun tekli far istiyorum dersenizde diğer renklerine göz atabilirsiniz.Serinin toplam 8 farklı rengi mevcut,tam yaz renkleri.



Herkese mutlu günler diliyorum,görüşmek üzere :))




makyaj

Yorumlar

Popüler Yayınlar