Turuncu Göz Makyajı


Herkese merhabalar:))
Bu aralar sürekli yeni ürünler deniyorum ve inanın çok güzel terapi oluyor.Eskiden olsa canım sıkıldığın da oturup boş boş durup düşünürdüm:))ama şimdi kendimi mutlu etmenin formülünü buldum..Formül çok basit aslında,kendinize değer vermeniz,değerli olduğunuzu bilmeniz.Kendimi çok güzel bulmasam da sürekli yüzümü paylaşıyorum evet çünkü denedigim ürünü bizzat görün istiyorum.Bugün de turuncu göz makyajımı sizlerle paylaşmak istedim.Turuncu göz makyajı ve allıkta çok seviyorum.Önceden olsa canlı renkler demode derdim ama artık fikrim tamamen değişti,doğru sürdükten sonra gayet çekici gözüktüğünü düşünüyorum.İlk turuncu göz farı hevesim Elçin Sangu'nun makyajını görmemle başladı.Kadının kusursuz bir beyaz teni ve turuncu saçları olduğu için onun ki gibi durması çok zor tabi ki:)) Flormar'ın iki farklı farını üst üste sürdüm,alt kısmına mat olanı,üst kısmına simli olanını uyguladım..İki rengi üst üste uygulamak daha keskin bir görüntü sağlıyor.Gözlerinizin daha büyük gözükmesi için Pastel'in beyaz göz kalemini kullanabilirsiniz.

                                                                                Benim soft turuncu denemem:))


Detaylı hali; 

 
 Bunlar makyajım da kullandığım ürünlerim;


Herkese sevgiler bir dahaki yazı da görüşmek üzere :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar