Pastel Daylong Lipcolor





 Herkese merhabalar,

 Pastel Daylong Lipcolor Bugün en sevdiğim marka'nın en sevdiğim likit mat rujun'dan bahsetmek istiyorum.Kendisi bugüne kadar kullandığım en güzel yayılan,kadife gibi duran ve diğer birçok mat ruj'a göre en kullanışlı ürün.Mat rujlar genel de sürdükten sonra, dudaklarınıza yapıştırıcı sürmüş gibi bir his veriyor.Pastel'in Daylong serisi oldukça doğal duruyor ve 24 saat etkili olduğu yazıyor,sanmıyorum ki 24 saat rujla duralım:)) Benim için 8 saat çıkmayan bir ruj takdiri hak eder.





Şuan serinin 4 rengi elim de var ama benim en sevdiğim rengi ''19'' numaralı olanı..Güzel duruşu bir yana dudaklarınızı daha dolgun gösterdiğini de belirtmek isterim.Likit olması da sevdiğim diğer bir özelliği.

 Normal fiyatı 20 TL civarların da ama ben indirimden 13 TL'ye almıştım.Sizde %50 indirim zamanların da birçok kozmetik mağazaların da bulabilirsiniz.

 Görüşmek üzere hoşçakalın..



makyaj

Yorumlar

Popüler Yayınlar