Flormar Double Radiance Primer Highlighter



 Herkese merhabalar.
 Bugünün konuğu ''Flormar Double Radiance Primer HIGHLIGHTER'' kendisi benim kullandığım en güzel ''Hıghlighter''.Daha önce varlığından haberim olmayan bu muhteşem ürünle tanıştım ve sürekli olarak tercih ediyorum.Gündüzleri daha hafif,akşamları ise daha yoğun olarak kullanıyorum.Flormar'ın bu ürünü yüzünüze doğal makyaj havası veriyor,bu sayede cildiniz daha sağlıklı gözüküyor.



Önceleri süngerle yüzüme uyguladığım ürünü şimdi fırçayla uygulamaya başladım,daha homojen yayıldığını siz de görebilirsiniz.Ürünün şişesi pompalı ve içindeki madde çok sıvı olduğundan sıktığınız da sıçrama yapabiliyor.Sıkarken direk parmağınıza ve yavaş şekilde sıkmanız da fayda var.Hergün kullansanız dahi uzun süre gidebilecek bir ürün,iki kişi kullanmamıza rağmen 1 bir yıldır henüz bitmedi.




Ürün renk olarak bronz ağırlıklı ve ışıltılı (simli değil)yapıya sahip.Size tavsiyem toz pudra'nın üstüne sürmemeniz,sadece fondoten üstün de güzel gözüküyor. Ben bu fotoğrafım da bb kremin üstüne hafif miktarda uyguladım.Gözlerimdeki makyajı deneme amacıyla yapmıştım onu saymayalım:) Flormar benim en sevdiğim markalardan birisi..kullanıp ta beğenmediğim bir ürünü yok şu ana kadar,olursa zaten sizlerle paylaşırım.Flormar'ın Hıghlıghter'ı akma falan yapmıyor ve uzun süre cildiniz de aynı yapıda duruyor.Benim cildim yağlı olmasına rağmen hiç bir zararı olmadı.Cildi çok yağlı olan kişiler mutlaka makyaj öncesi base kullanmalılar.Doğru kullanım şeklide C şeklin de olmalı,kaşlarınızın üstünden başlayıp,yanağınıza doğru C şekli en uygun görüntüyü verecektir.

 Herkese mutlu günler dilerim,görüşmek üzere:)

makyaj

Yorumlar

Popüler Yayınlar